Gyakran Ismételt Kérdések

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Kosár és megrendelés használata

A megvásárolni kívánt termékeket helyezzük a kosárba, majd kattintsunk a weboldal jobb felső sarkában kattints a “kosár” gombra. Ellenőrizzük a kiválasztott termékeket, szükség szerint töröljük, vagy módosítsuk a darabszámot. Amennyiben rendelkezünk kuponkóddal, írjuk a megfelelő mezőbe, majd kattintsunk a beváltás gombra. A rendelkezésre álló kedvezmény levonásra kerül a végösszegből.

A “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jutunk a pénztár oldalra. Ha már rendelkezünk regisztrációval, adjuk meg a kért adatokat, ellenkező esetben 2 lehetőség közül választhatunk:

  • regisztráció nélküli vásárlás: ez esetben kedvezményről mondunk le (törzsvásárlói program)
  • regisztráció (vásárlói fiók létrehozása).

Adjuk meg a rendeléshez és számlázáshoz szükséges adatokat (név, e-mail cím, cím majd válasszunk szállítási és a fizetési módot. A rendelés összesítése oldalon ismét áttekinthetjük a rendelést, megjegyzést írhatunk. A megrendelés elküldése a megrendelés elküldése gombra kattintással lesz aktív.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban online bankkártyás, banki átutalásos és utánvételes fizetési lehetőségek vannak.

Milyen szállítási módok vannak? Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Házhozszállítás, melyben a 24H a partnerünk, illetve a FoxPost csomagponti átvétel.  

Szállítás díja

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától és a szállításkor fontos egyéb paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összességének ismeretében tudjuk kalkulálni, ezért a kiválasztott termékekre vonatkozó szállítási díjat a kosárba belépve lehet folyamatosan megtekinteni a megrendelést megelőzően is. Törzsvásárlóként 5 vagy 10% kedvezményben részesülsz a végösszegből.

Ízgaranciával kapcsolatos kérdések

Mi az az ízgarancia?

Amennyiben a megrendelt bor/pezsgő számodra nem a megfelelő választas, a vásárlástól számított 14 napon belül, elérhetőségünk egyikén jelezd ezt felénk, felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a további teendőről. Fontos kritérium még, hogy a kifogásolt terméket csak abban az esetben tudjuk jóváírni, ha nem fogyott el belőle több mint 1 dl.

Szállítással kapcsolatos kérdések

Milyen szállítási módok vannak? Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Házhozszállítás, melyben a 24H a partnerünk, illetve a FoxPost csomagponti átvétel.  

Összetört a palack a szállítás során?

Azonnal keress fel minket elérhetőségünk valamelyikén. Egyeztetjük a részleteket, és pozitív elbírálás után, visszaszállítjuk a problémás terméket.  Ebben az esetben a Garázsborok.hu vállalja a szállítási költséget.

Szállítás díja

Rendszerünk a szállítási díjakat automatikusan kalkulálja. A díj függ a kosárba helyezett összes termék méretétől, súlyától, csomagolhatóságától és a szállításkor fontos egyéb paraméterektől. A díjat csak ezen adatok összességének ismeretében tudjuk kalkulálni, ezért a kiválasztott termékekre vonatkozó szállítási díjat a kosárba belépve lehet folyamatosan megtekinteni a megrendelést megelőzően is. Törzsvásárlóként 5 vagy 10% kedvezményben részesülsz a végösszegből.

Szállítási idő

Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 1-3 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben sms-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldd el rendelésed online és Kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől természetesen el tudsz állni.

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Az elállást nem kell indokolni

Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.

Hogyan válthatom be az ajándékkártyámat?

A rendelkezésre álló kuponkódot írd a “kuponkód” mezőbe, majd kattints a “beváltás” gombra. Amennyiben valamilyen problémába ütköznél, keress meg minket elérhetőségünkön valamelyikén.

Ki minősül fogyasztónak?

A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok. Ide tartozik az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok!

Kosár és megrendelés használata

A megvásárolni kívánt termékeket helyezzük a kosárba, majd kattintsunk a weboldal jobb felső sarkában kattints a “kosár” gombra. Ellenőrizzük a kiválasztott termékeket, szükség szerint töröljük, vagy módosítsuk a darabszámot. Amennyiben rendelkezünk kuponkóddal, írjuk a megfelelő mezőbe, majd kattintsunk a beváltás gombra. A rendelkezésre álló kedvezmény levonásra kerül a végösszegből.

A “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva jutunk a pénztár oldalra. Ha már rendelkezünk regisztrációval, adjuk meg a kért adatokat, ellenkező esetben 2 lehetőség közül választhatunk:

  • regisztráció nélküli vásárlás: ez esetben kedvezményről mondunk le (törzsvásárlói program)
  • regisztráció (vásárlói fiók létrehozása).

Adjuk meg a rendeléshez és számlázáshoz szükséges adatokat (név, e-mail cím, cím majd válasszunk szállítási és a fizetési módot. A rendelés összesítése oldalon ismét áttekinthetjük a rendelést, megjegyzést írhatunk. A megrendelés elküldése a megrendelés elküldése gombra kattintással lesz aktív.

Mi az az ízgarancia?

Amennyiben a megrendelt bor/pezsgő számodra nem a megfelelő választas, a vásárlástól számított 14 napon belül, elérhetőségünk egyikén jelezd ezt felénk, felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a további teendőről. Fontos kritérium még, hogy a kifogásolt terméket csak abban az esetben tudjuk jóváírni, ha nem fogyott el belőle több mint 1 dl.

.